ATOPOWE ZAPALENIE SKÓRY U MŁODZIEŻY

Zmaganie się z AZS (Atopowe Zapalenie Skóry) może być trudne i wpływać na jakość życia. Dlatego też, pragniemy poinformować Was o możliwości wzięcia udziału w badaniu klinicznym, które może przynieść nadzieję i ulgę młodzieży w wieku od 12 do 18 lat dotkniętej tą chorobą.

AZS to przewlekła choroba skóry, charakteryzująca się nawracającymi epizodami świądu, zaczerwienienia i suchości skóry. Jest to stan, który może znacząco wpływać na codzienne funkcjonowanie i samopoczucie pacjenta.

Zapraszamy młodzież w wieku od 12 do 18 lat, chorującą na umiarkowane do ciężkiego atopowe zapalenie skóry (AZS), do wzięcia udziału w nowym badaniu klinicznym. Celem badania jest ocena skuteczności i bezpieczeństwa nowego leczenia biologicznego w porównaniu z placebo z możliwością kontynuacji w części odślepionej – bez ramienia placebo, w przypadku braku poprawy stanu skóry.

O badaniu:

• Leczenie: Uczestnicy zostaną losowo przydzieleni do otrzymywania leku biologicznego w różnych dawkach lub placebo. Po 24 tygodniach, na podstawie oceny stanu skóry, uczestnicy mogą zakwalifikować się do losowo przydzielonej dawki leku biologicznego lub placebo bądź przejść do ramienia odślepionego, w przypadku braku poprawy stanu skóry.
  • Czas trwania: 52 tygodnie z możliwością kontynuacji w kolejnym badaniu. Całkowity czas udziału w obydwóch badaniach wynosi około 37 miesięcy (3 lata i 1 miesiąc).
  • Opieka: Uczestnicy otrzymają kompleksową opiekę medyczną, w tym regularne wizyty dermatologiczne i badania laboratoryjne.
  • Terapia dodatkowa, wpierająca: Możliwość zastosowania standardowych leków, takich jak miejscowe glikokortykosteroidy (TCS) i/lub inhibitory kalcyneuryny (TCI).
  • Wsparcie: Uczestnicy otrzymają zwrot kosztów dojazdu na wizyty oraz bezpłatne emolienty.

Zachęcamy zainteresowanych do kontaktu z naszym ośrodkiem, aby uzyskać więcej informacji i zarejestrować się na wizytę kwalifikującą. Dziękujemy za zainteresowanie i mamy nadzieję na współpracę na rzecz poprawy jakości życia osób cierpiących na AZS.

Przeczytaj więcej o AZS >>

REKRUTACJA ZAMKNIĘTA
(badanie w toku)

Jeżeli rozważasz udział, skontaktuj się z nami już teraz!