BADANIA

AKTUALNE REKRUTACJE OTWARTE
NA BADANIA KLINICZNE W NASZYCH PLACÓWKACH

PRZEWLEKŁA POKRZYWKA SPONTANICZNA

Aktualnie prowadzimy badanie kliniczne, które zmierza ku nowym perspektywom w leczeniu przewlekłej pokrzywki spontanicznej.  Zapraszamy mężczyzn i kobiety w wieku od 18. do 75. lat, z potwierdzoną klinicznie przewlekłą pokrzywkę spontaniczną trwającą minimum 6 miesięcy.

REKRUTACJA OTWARTA (badanie w toku).

GRZYBICA PAZNOKCI U DZIECI

Twoje dziecko zmaga się z grzybicą paznokci? Zapraszamy pacjentów w wieku od 6 do 17 lat do wzięcia udziału w najnowszym badaniu klinicznym z udziałem innowacyjnego leku.

WIRUS RSV

Jesteś osobą dorosłą powyżej 60. roku życia z objawami zakażenia dróg oddechowych? Weź udział w badaniu epidemiologicznym.

ANTYKONCEPCJA HORMONALNA I NIEHORMONALNA DLA KOBIET PONIŻEJ 18 LAT

Zapraszamy pacjentki w wieku do 18 roku życia, aby skorzystały z bezpłatnej antykoncepcji hormonalnej lub niehormonalnej w ramach najnowszego projektu.

ANTYKONCEPCJA
HORMONALNA

Szukasz skutecznej i zarazem bezpiecznej metody antykoncepcji hormonalnej? Weź udział w naszym badaniu klinicznym.

REKRUTACJA OTWARTA (Częstochowa i Bielsko-Biała)

(badania w toku)

ATOPOWE ZAPALENIE SKÓRY

Cierpisz z powodu AZS ? Nic nie działa – sterydy, emolienty? Choroba obniżyła jakość Twojego życia. Możemy Ci pomóc. Spróbuj leczenia biologicznego.

POChP

Aktualnie w holsäClinical prowadzimy nabór do badania klinicznego z udziałem leku, który może okazać się niezwykle skuteczny w łagodzeniu objawów przewlekłej obturacyjnej choroby płuc. Jeśli jesteś zainteresowany udziałem w badaniu, skontaktuj się z nami już teraz.

REKRUTACJA OTWARTA (badanie w toku).