BADANIA

AKTUALNE REKRUTACJE OTWARTE
NA BADANIA KLINICZNE W NASZYCH PLACÓWKACH

Szczepienie na RSV

Informujemy o możliwości uczestnictwa w nowym badaniu klinicznym mającym na celu ocenę skuteczności i bezpieczeństwa szczepionki przeciwko RSV. Chociaż większość ludzi doświadcza jedynie łagodnych objawów, takich jak katar i kaszel, wirus ten może być szczególnie niebezpieczny dla osób starszych. W ramach tego badania pacjenci otrzymują kompleksową opiekę medyczną oraz zwrot kosztów dojazdu do ośrodka.

ATOPOWE ZAPALENIE SKÓRY U MŁODZIEŻY

Serdecznie zapraszamy młodzież w wieku od 12 do 18 lat, chorującą na umiarkowane do ciężkiego atopowe zapalenie skóry (AZS), do wzięcia udziału w nowym badaniu klinicznym. W ramach tego badania pacjenci otrzymują kompleksową opiekę medyczną, w tym regularne wizyty dermatologiczne i badania laboratoryjne.

ASTMA

Zapraszamy do zapoznania się z naszym najnowszym badaniem klinicznym dotyczącym aerozolu inhalacyjnego, który jest zalecany w leczeniu astmy o łagodnym, umiarkowanym lub ciężkim przebiegu. W ramach tego badania pacjenci otrzymują kompleksową opiekę medyczną, zwrot kosztów dojazdu do ośrodka oraz bezpłatne leczenie. Badanie obejmuje lek, który  jest już dostępny na polskim rynku.

REKRUTACJA OTWARTA
(badanie w toku)

PRZEWLEKŁA POKRZYWKA SPONTANICZNA

Aktualnie prowadzimy badanie kliniczne, które zmierza ku nowym perspektywom w leczeniu przewlekłej pokrzywki spontanicznej.  Zapraszamy mężczyzn i kobiety w wieku od 18. do 75. lat, z potwierdzoną klinicznie przewlekłą pokrzywkę spontaniczną trwającą minimum 6 miesięcy.

GRZYBICA PAZNOKCI U DZIECI

Twoje dziecko zmaga się z grzybicą paznokci? Zapraszamy pacjentów w wieku od 6 do 17 lat do wzięcia udziału w najnowszym badaniu klinicznym z udziałem innowacyjnego leku.

ANTYKONCEPCJA HORMONALNA I NIEHORMONALNA DLA KOBIET PONIŻEJ 18 LAT

Zapraszamy pacjentki w wieku do 18 roku życia, aby skorzystały z bezpłatnej antykoncepcji hormonalnej lub niehormonalnej w ramach najnowszego projektu.

ATOPOWE ZAPALENIE SKÓRY

Cierpisz z powodu AZS ? Nic nie działa – sterydy, emolienty? Choroba obniżyła jakość Twojego życia. Możemy Ci pomóc. Spróbuj leczenia biologicznego.