BADANIA

AKTUALNIE PROWADZONE BADANIA KLINICZNE
W NASZYCH PLACÓWKACH

ATOPOWE ZAPALENIE SKÓRY

Cierpisz z powodu AZS ? Nic nie działa – sterydy, emolienty? Choroba obniżyła jakość Twojego życia. Możemy Ci pomóc. Spróbuj leczenia biologicznego.

PRZEWLEKŁA POKRZYWKA SPONTANICZNA

Aktualnie prowadzimy badanie kliniczne, które zmierza ku nowym perspektywom w leczeniu przewlekłej pokrzywki spontanicznej.  Zapraszamy mężczyzn i kobiety w wieku od 18. do 75. lat, z potwierdzoną klinicznie przewlekłą pokrzywkę spontaniczną trwającą minimum 6 miesięcy.

(badanie w toku)

NEUROPATIA CZUCIOWA

Jeżeli zmagasz się z uporczywym świądem pleców, które zazwyczaj pojawia się między łopatkami. Chorujesz na przewlekłą neuropatię czuciową i masz nie mniej niż 18 i nie więcej niż 80 lat, to zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu i skorzystania z bezpłatnej konsultacji dermatologicznej.

POChP

Aktualnie w holsäClinical prowadzimy nabór do badania klinicznego z udziałem leku, który może okazać się niezwykle skuteczny w łagodzeniu objawów przewlekłej obturacyjnej choroby płuc. Jeśli jesteś zainteresowany udziałem w badaniu, skontaktuj się z nami już teraz.

REKRUTACJA OTWARTA (badanie w toku).

GRZYBICA PAZNOKCI U DZIECI

Twoje dziecko zmaga się z grzybicą paznokci? Zapraszamy pacjentów w wieku od 6 do 17 lat do wzięcia udziału w najnowszym badaniu klinicznym z udziałem innowacyjnego leku.

WIRUS RSV

Jesteś osobą dorosłą powyżej 60. roku życia z objawami zakażenia dróg oddechowych? Weź udział w badaniu epidemiologicznym.

ANTYKONCEPCJA HORMONALNA I NIEHORMONALNA DLA KOBIET PONIŻEJ 18 LAT

Zapraszamy pacjentki w wieku do 18 roku życia, aby skorzystały z bezpłatnej antykoncepcji hormonalnej lub niehormonalnej w ramach najnowszego projektu.

ATOPOWE ZAPALENIE SKÓRY

ANTYKONCEPCJA
HORMONALNA

Szukasz skutecznej i zarazem bezpiecznej metody antykoncepcji hormonalnej? Weź udział w naszym badaniu klinicznym.

(badania w toku)

MENINGOKOKI

Obawiasz się zakażenia meningokokami i związanych z tym powikłań? Weź udział w badaniu klinicznym i sprawdź skuteczność innowacyjnej szczepionki.

ENDOMETRIOZA

Masz zdiagnozowaną endometriozę? Dolegliwości bólowe z tym związane uniemożliwiają Ci normalne funkcjonowanie? Możemy Ci pomóc.

GRONKOWIEC ZŁOCISTY

Podejrzewasz u siebie zakażenie gronkowcem złocistym? Zmagasz się z jego niechcianymi nawrotami? Weź udział w badaniu klinicznym.

UDERZENIA
GORĄCA

Doskwierają Ci uderzenia gorąca w okresie menopauzy? Dolegliwości te obniżają jakość Twojego życia? Spróbuj nowego rozwiązania, które może pomóc.

PRZEWLEKŁY WYPRYSK RĄK

Stronisz od kontaktu fizycznego z innymi? Przewlekły wyprysk rąk utrudnia Ci codzienne funkcjonowanie? Weź udział w innowacyjnej terapii.

GRZYBICA
PAZNOKCI

Masz grzybicę paznokci u stóp? Stosujesz różne preparaty, które nie działają? Mamy dla Ciebie rozwiązanie. Umów się na bezpłatną diagnostykę w kierunku grzybicy.

EGZEMA NA
DŁONIACH I STOPACH

Zmagasz się z AZS na dłoniach i stopach? Masz już dość sterydów? Odczuwasz silny dyskomfort i spadek jakości życia z tym związany? Spróbuj leczenia biologicznego.

ZESPÓŁ POLICYSTYCZNYCH JAJNIKÓW

Masz zdiagnozowany PCOS? Borykasz się z nadmiernym owłosieniem lub rzadkimi miesiączkami? Skorzystaj z pomocy naszych specjalistów. Zapisz się na bezpłatną konsultację.

WAGINOZA BAKTERYJNA

Nieleczona waginoza może nieść za sobą wiele negatywnych skutków. Zmagasz się z tym schorzeniem? Weź udział w badaniu klinicznym.