BADANIA

AKTUALNIE PROWADZONE BADANIA KLINICZNE
W NASZYCH PLACÓWKACH

MENINGOKOKI

Obawiasz się zakażenia meningokokami i związanych z tym powikłań? Weź udział w badaniu klinicznym i sprawdź skuteczność innowacyjnej szczepionki.

ENDOMETRIOZA

Masz zdiagnozowaną endometriozę? Dolegliwości bólowe z tym związane uniemożliwiają Ci normalne funkcjonowanie? Możemy Ci pomóc.

ATOPOWE
ZAPALENIE SKÓRY

Cierpisz z powodu AZS ? Nic nie działa – sterydy, emolienty? Choroba obniżyła jakość Twojego życia. Możemy Ci pomóc. Spróbuj leczenia biologicznego.

UDERZENIA
GORĄCA

Doskwierają Ci uderzenia gorąca w okresie menopauzy? Dolegliwości te obniżają jakość Twojego życia? Spróbuj nowego rozwiązania, które może pomóc.

GRZYBICA
PAZNOKCI

Masz grzybicę paznokci u stóp? Stosujesz różne preparaty, które nie działają? Mamy dla Ciebie rozwiązanie. Umów się na bezpłatną diagnostykę w kierunku grzybicy.

EGZEMA NA
DŁONIACH I STOPACH

Zmagasz się z AZS na dłoniach i stopach? Masz już dość sterydów? Odczuwasz silny dyskomfort i spadek jakości życia z tym związany? Spróbuj leczenia biologicznego.

ZESPÓŁ POLICYSTYCZNYCH JAJNIKÓW

Masz zdiagnozowany PCOS? Borykasz się z nadmiernym owłosieniem lub rzadkimi miesiączkami? Skorzystaj z pomocy naszych specjalistów. Zapisz się na bezpłatną konsultację.

PRZEWLEKŁY WYPRYSK RĄK

Stronisz od kontaktu fizycznego z innymi? Przewlekły wyprysk rąk utrudnia Ci codzienne funkcjonowanie? Weź udział w innowacyjnej terapii.

GRONKOWIEC ZŁOCISTY

Podejrzewasz u siebie zakażenie gronkowcem złocistym? Zmagasz się z jego niechcianymi nawrotami? Weź udział w badaniu klinicznym.

WAGINOZA BAKTERYJNA

Nieleczona waginoza może nieść za sobą wiele negatywnych skutków. Zmagasz się z tym schorzeniem? Weź udział w badaniu klinicznym.

ANTYKONCEPCJA
HORMONALNA

Szukasz skutecznej i zarazem bezpiecznej metody antykoncepcji hormonalnej? Weź udział w badaniu klinicznym i sprawdź wpływ badanego leku na stan Twojego zdrowia.